Thursday 9 August 2012

Kerat Kote Jika Pandelela Rinong Menang Pingat - Johari Pain

hahahaha...
http://unitmediasiber.blogspot.com/2012/08/kerat-kote-jika-pandelela-rinong-menang.html

Siapa yang ada FB confirm akan terbaca status kawan-kawan atau orang tentang nama yang tiba-tiba malatup sebaik sahaja Pandalela Rinong berjaya merangkul pingat Gangsa malam tadi dalam acara terjun 10Meter. Apa kaitan Johari Pain dengan Pandelela Rinong? Dia tu boyfriend Pandelela kah? Nah saya yang baca status kawan-kawan di FB pun ingatkan dia itu boyfriend Pandelela Rinong.

Rupanya bukan.

Sebenarnya Johari Pain ini telah menulis status di FBnya (yang kini telah diactivated) sesuatu yang agak pelik, tidak seharusnya ditulis oleh orang yang waras, dan akhirnya memakan diri beliau sendiri.



Disebabkan terlalu yakin bahawa atlet kita tidak mampu membuat apa-apa, maka seorang pengguna Facebook yang dikenali sebagai Johari Pain telah meletakan cabaran akan mengerat alat sulitnya jika Pandelela Rinong memenangi sebarang pingat dalam acara terjun 10m platform individu wanita yang berlangsung di Olimpik London awal pagi tadi. Dan sebaliknya yang telah berlaku:



Usaha nak kesan profile dia kat Facebook pagi ni tak berjaya… Dia dah matikan akaun dia. Tak ada maklumat yang dapat dikumpul mengenai siapa Johari Pain buat masa ni. Apa pun…persoalan terpenting…BERANI KE JOHARI PAIN MENGERAT ANUNYA KINI?


Kehkehkehkehkehkeh! 


No comments:

Post a Comment